lördag 21 augusti 2010

Sandlådan Sergels torg

De senaste dagarna har min valtemperatur stigit ganska kraftigt, främst tack vare alla mina facebook-vänners ständiga peppande med aktiviteter, utspel och snygga affischer eller valbroschyrer.

Senast i raden av länkade artiklar är den här som berättar att valstugorna nu slagits upp på Sergels torg som att SSU och MUF slåss om platserna för affischering på räcket kring torget. Politik på sandlådenivå som självklart inte avgör valutgången. Läser också att min vän Filip Solsjö gett sig in i leken med ett tramsigt uttalande om att SSU provocerar för att de försökte göra samma sak som MUF, fast tidigare.

Största tecknet på att min valtemperatur stigit är väl kanske att jag börjat blogga igen. Hoppas uppdatera här betydligt flitigare än jag gjort den senaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar